wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت الگوریتم EMD یا تطابق دقیق دامین Exact Match Domain

الگوریتم EMD یا تطابق دقیق دامین Exact Match Domain

الگوریتم EMD یا تطابق دقیق دامین Exact Match Domain

بعد از معرفی الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و جریمه شدن بسیاری از وب سایت ها و حذف شان از نتایج جستجو، این بار گوگل در انتهای سال 2012 الگوریتم و البته قانون جدیدی را برای اصلاح در الگوریتم سئو معرفی کرده است.
خیلی از وبمستران برای افزایش رنکینگ وب سایت خود در موتورهای جستجو بدین شکل عمل می کنند. آنها با توجه به نوع فعالیتی که دارند و البته محصولات و خدماتی که ارائه می دهند وب سایت هایی با دامنه اسم آن محصول تعریف می کنند. بعد از آن با گرفتن لینک از دایرکتوری های پولی و بلاگ هایی که وبمستران برای همان کلمه کلیدی درست کرده، حجم زیادی لینک دریافت می کنند که باعث می شود به سرعت رتبه سایت در نتایج جستجو افزایش یابد.

بعد از معرفی الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و جریمه شدن بسیاری از وب سایت ها و حذف شان از نتایج جستجو، این بار گوگل در انتهای سال 2012 الگوریتم و البته قانون جدیدی را برای اصلاح در الگوریتم سئو معرفی کرده است.
خیلی از وبمستران برای افزایش رنکینگ وب سایت خود در موتورهای جستجو بدین شکل عمل می کنند. آنها با توجه به نوع فعالیتی که دارند و البته محصولات و خدماتی که ارائه می دهند وب سایت هایی با دامنه اسم آن محصول تعریف می کنند. بعد از آن با گرفتن لینک از دایرکتوری های پولی و بلاگ هایی که وبمستران برای همان کلمه کلیدی درست کرده، حجم زیادی لینک دریافت می کنند که باعث می شود به سرعت رتبه سایت در نتایج جستجو افزایش یابد.

به طور مثال در حوزه فعالیت ما یکی از محصولات، سئو می باشد و خیلی از همکارانمان وب سایت هایی با دامنه سئو ایجاد کرده اند و بدون اینکه وب سایت قوی داشته باشند با استفاده از همین ترفندها در نتایج بالای موتورهای جستجو قرار گرفتند.

بر اساس الگوریتم EMD، گوگل این وب سایت ها را مورد بررسی شدید قرار داده و در صورت ضعف در محتوای قوی، عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینک های اسپم، نبود anchor text سریعا مورد جریمه قرار خواهد داد و در نتایج پایین تر صفحات اصلی خواهد آمد.

برای جلوگیری از جریمه شدن توسط الگوریتم EMD راهکارهای زیر مطرح می گردد: