wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت روش تبلیغات Cost Per Lead در یاهو

روش تبلیغات Cost Per Lead در یاهو

روش تبلیغات Cost Per Lead در یاهو

شرکت یاهو اخیرا روش تبلیغات جالبی را در لینک های طبیعی که در نتایج جستجوی یاهو قرار می گیرند معرفی کرده است. در این روش شرکت ها می توانند در قسمت پایین نتایج وب سایت خود در لینک های طبیعی فرمی را اضافه کنند که باعث افزایش درگیر شدن مشتریان به وب سایت شود. یاهو در وب سایت خود آورده است : تبلیغات همانند قرار گذاشتن است. هدف باید ارتباط با مشتریان واقعی باشد و موفقیت بستگی به ارتباطات دارد. در یاهو ما می خواهیم ببینیم که آگهی دهنده ها ارتباطات قوی را بر اساس آرزوهایشان بسازند، بنابراین ما فرمت جدیدی ایجاد کردیم که نسبت به جستجوهای واقعی جذاب تر و باعث جذب مخاطبان گردد.

شرکت یاهو اخیرا روش تبلیغات جالبی را در لینک های طبیعی که در نتایج جستجوی یاهو قرار می گیرند معرفی کرده است. در این روش شرکت ها می توانند در قسمت پایین نتایج وب سایت خود در لینک های طبیعی فرمی را اضافه کنند که باعث افزایش درگیر شدن مشتریان به وب سایت شود.

یاهو در وب سایت خود آورده است : تبلیغات همانند قرار گذاشتن است. هدف باید ارتباط با مشتریان واقعی باشد و موفقیت بستگی به ارتباطات دارد. در یاهو ما می خواهیم ببینیم که آگهی دهنده ها ارتباطات قوی را بر اساس آرزوهایشان بسازند، بنابراین ما فرمت جدیدی ایجاد کردیم که نسبت به جستجوهای واقعی جذاب تر و باعث جذب مخاطبان گردد.

هزینه بر اساس درخواست (CPL) به شما اجازه خواهد داد که فرم تماس خود را در نتایج جستجو اضافه کنید. جستجوگر ها را درگیر و تشویق کنید که اطلاعات ارزشمندی همانند جمعیت شناسی، ایمیل را در اختیار بدهند و بهترین بخش این مطلب آن است که هنگامی هزینه پرداخت می کنید که مخاطبان فرم شما را کامل نمایند. از دیگر مزایای این روش عبارنتد از:

افزایش CTR
این ابتکار تنها باعث بالا بردن برجستگی برند شما در نتایج جستجو نخواهد بود بلکه میزان درصد CTR را تا 6 درصد افزایش خواهد داد. CTR درصد کسانی است که روی وب سایت کلیک می کنند به کسانی که وب سایت را مشاهده می کنند.

گزینه های انعطاف پذیر
به علاوه با انتخاب عنوان و لوگو، شما می توانید با شش فیلد آگهی خود را به نمایش بگذارید. همچنین شما این فرصت را در اختیار خواهید داشت که با پیام هایی همانند تشکر مخاطبانتان را وقتی فرم را کامل می کنند غافلگیر کنید.

بنابراین بعد از تبلیغات کلیکی معروف در وب سایت های گوگل، باهو و بینگ، به نظر می رسد این شیوه تبلیغات یاهو باعث جذب کاربران به این وب سایت قدیمی شود.

منبع : نوین مارکتینگ