wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت افزایش طرفداران و بازدید سایت در شبکه های اجتماعی

افزایش طرفداران و بازدید سایت در شبکه های اجتماعی

افزایش طرفداران و بازدید سایت در شبکه های اجتماعی

آیا مایل هستید رازهای افزایش طرفداران صفحه تجاری خود در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و لینکدین را بدانید؟ رسیدن به ده هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در فیس بوک تنها با کمی سعی و تلاش ممکن خواهد بود. قبل ار آنکه به راه های افزایش طرفداران فیس بوک اشاره کنیم، آیا می دانید که داشتن یک صفحه تجاری در فیس بوک با لایک بالا چه مزایایی دارد؟

آیا مایل هستید رازهای افزایش طرفداران صفحه تجاری خود در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و لینکدین را بدانید؟ رسیدن به ده هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در فیس بوک تنها با کمی سعی و تلاش ممکن خواهد بود.

قبل ار آنکه به راه های افزایش طرفداران فیس بوک اشاره کنیم، آیا می دانید که داشتن یک صفحه تجاری در فیس بوک با لایک بالا چه مزایایی دارد؟

مهمترین نکاتی که تاثیر فراوانی در افزایش فن پیج فیس بوک شما خواهد داشت به شرح زیر می باشد:

1- طراحی عالی صفحه فیس بوک:
یک صفحه فیس بوک وقتی موثرتر است که عالی طراحی شده باشد. کاور خوبی داشته باشد. یک Cover خوب وقتی است که درباره نوع فعالیت کسب و کار شما توضیح دهد، چطور می توانید به مشتریان خود کمک کنید و چرا باید افراد صفحه شما را لایک کنند.

2- گذاشتن Widget فیس بوک در وب سایت و یا بلاگ
یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای افزایش هواداران شما در فیس بوک و افزایش وفاداری آنها، گذاشتن لینک فن پیج یا Widget فیس بوک است.

3- به اشتراک گذاشتن مطالب ارزشمند:
به جای گذاشتن مطالب خستنده کننده، سعی کنید مطالبی را به اشتراک بگذارید که ارزش بالایی داشته و موجب درگیری مشتریان با آن شود. این مطلب می تواند حتی گذاشتن ویدئویی از یوتیوب باشد.

4- به روز کردن صفحه:
شما باید صفحه خود را به طور مرتب با گذاشتن عکس ها و ویدئوها به روز نگه دارید. هر چند وقت یکبار با طراحی سوالاتی موجب تشویق کاربران و ارتباط آنها با صفحه خود شوید.

5- پاسخ به اظهار نظرها:
بدترین چیزی که می توانید در فیس بوک انجام دهید پاسخ ندادن به اظهارنظرهای طرفداران است. با پاسخ دادن به کاربران می توانید هیجان را در صفحه خود ایحاد کنید.

6- استفاده از ایمیل مارکتینگ:
لیستی از ایمیل دوستان خود تهیه کرده و برای آنها صفحه خود را ارسال کنید و البته آنها را تشویق به لایک کردن صفحه خود کنید.

7- راه اندازی مسابقه:
یکی از موترترین راه ها برای افرایش ترافیک صفحه شما است. از دوستان بخواهید در این مسابقه حصور پیدا کرده و حتی جایزه هایی مد نظر قرار دهید.

8- استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر
با فعال شدن در شبکه های اجتماعی دیگر همانند گوگل پلاس، توییتر، لینکدین می توانید کاربرانی جذب کنید و آنها را به سمت فن پیچ فیس بوک خود هدایت کنید.

9- تبلیغات فیس بوک:
یکی دیگر از راه های افزایش فن پیج فیس بوک استفاده از تبلیغات فیس بوک می باشد. در تبلیغات فیس بوک این امکان مهیا است که مخطاطبان خود را بر اساس جنسیت، سن، علاقه و غیره برای بازخورد مناسب محدود کنید.

10- روش های آفلاین:
گذاشتن فن پیج فیس بوک در کارت ویزیت، در فروشگاه شما، تبلیغات آفلاین می تواند به افزایش هواداران کمک نماید.

منبع : نوین مارکتینگ