wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم پنگوئن گوگل

گوگل پس از پاندا، پنگوئن را وارد میدان مبارزه با سایت‌های موسوم به وب‌اسپم کرده است. گوگل با استفاده از الگوریتم جدید خود قصد دارد مقابله با سایت‌های بی‌محتوا و تبلیغاتی را شدت بخشد. به نقل از سایت Search Engine Land، نام این الگوریتم جدید به‌روزرسانی پنگوئن یا Penguin Update است. گوگل با استفاده از این الگوریتم، در حال به زیر کشیدن سایت‌های موسوم به وب‌اسپم (Webspam) است. این دسته از سایت‌ها با نفوذ در موتورهای جست‌وجو و با زیر پا گذاشتن قوانین و بی‌اعتنایی به اخلاقیات کاری، می‌کوشند به بالاترین رتبه‌ها رسیده و کسب درآمد کنند.

گوگل پس از پاندا، پنگوئن را وارد میدان مبارزه با سایت‌های موسوم به وب‌اسپم کرده است. گوگل با استفاده از الگوریتم جدید خود قصد دارد مقابله با سایت‌های بی‌محتوا و تبلیغاتی را شدت بخشد. به نقل از سایت Search Engine Land، نام این الگوریتم جدید به‌روزرسانی پنگوئن یا Penguin Update است. گوگل با استفاده از این الگوریتم، در حال به زیر کشیدن سایت‌های موسوم به وب‌اسپم (Webspam) است. این دسته از سایت‌ها با نفوذ در موتورهای جست‌وجو و با زیر پا گذاشتن قوانین و بی‌اعتنایی به اخلاقیات کاری، می‌کوشند به بالاترین رتبه‌ها رسیده و کسب درآمد کنند.

در سایت‌های وب‌اسپم از روش‌هایی همچون استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و دستکاری لینک‌های ابرمتن، برای فریفتن موتورهای جست‌وجوگر استفاده می‌شود. این در حالی است که وب‌اسپم‌ها معمولاً از نظر محتوایی، سایت‌هایی ضعیف و بی‌کیفیت هستند.
بر پایه این گزارش، الگوریتم جدید گوگل بر ۳ درصد یافته‌های موتور جست‌وجو تاثیر می‌گذارد. مدیران برخی سایت‌ها ممکن است پس از شروع فعالیت این به‌روزرسانی، شاهد تغییراتی در رتبه سایت خود در گوگل باشند. گوگل چند ماه پیش، الگوریتم پاندا را برای تشویق صاحبان وب‌سایت‌ها به تولید محتوای باکیفیت رونمایی کرد. برخی کارشناسان، پنگوئن را پاندای دوم گوگل نام نهاده‌اند.

منبع : ایتنا