wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت عوامل تاثیر گذار افزایش رتبه سایت در گوگل

عوامل تاثیر گذار افزایش رتبه سایت در گوگل

عوامل تاثیر گذار افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش رنکینگ وب سایت یکی از مهمترین پارامترهایی هست که صاحبان کسب و کارهای مختلف برای بهبود تجارت خود مورد توجه قرار می دهند. شک نکنید با افزایش رتبه سایت در گوگل، تحولی بزرگ را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد. اما پارامترهای مهم برای موتورهای جستجو چیست و عوامل تاثیر گذار در بازه زمانی کوتاه مدت چه می تواند باشد.

افزایش رنکینگ وب سایت یکی از مهمترین پارامترهایی هست که صاحبان کسب و کارهای مختلف برای بهبود تجارت خود مورد توجه قرار می دهند. شک نکنید با افزایش رتبه سایت در گوگل، تحولی بزرگ را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد. اما پارامترهای مهم برای موتورهای جستجو چیست و عوامل تاثیر گذار در بازه زمانی کوتاه مدت چه می تواند باشد.

نگران نباشید تمام توضیحات را به همراه مثال عملی به شما آموزش خواهیم داد تا به راحتی بتوانید همین امروز عملیات بهینه سازی سایت خود را به راحتی انجام دهید و نتایج غیر قابل پیش بینی را بعد از مدت زمان کوتاهی دریافت کنید. ما شرکتی را فرض می کنیم که یکی از مهمترین کلمات کلیدی آن "طراحی وب سایت" است، بر اساس مراحل زیر فرآیند سئو این سایت را شروع خواهیم کرد:

محتوای وب سایت Content
بدون شک مهمترین عامل در موفقیت وب سایت است، بارها و بارها به نقش داشتن محتوای منحصر به فرد در مقاله های گذشته صحبت کرده ایم. محتوایی را در وب سایت درج کنید که شما نویسنده آن هستید نه آنکه از وب سایت های دیگر کپی کنید. در این محتوا، کلمات کلیدی را قرار دهید. در این مثال باید محتوایی جدید را درباره "طراحی وب سایت" بنویسیم.

کلمات کلیدی Keyword
یکی از مهمترین نکاتی است که باید برای بهبود رتبه سایت خود انجام دهید. طراحی وب سایت خود را بر اساس مهمترین کلمات کلیدی در نظر بگیرید و آنها را در منوهای اصلی قرار دهید. متن های خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید. از آنجایی که کلمه کلیدی ما "طراحی وب سایت" است بنابراین حدودا 3 تا 6 بار این کلمه کلیدی را در محتوای خود درج می کنیم.

عنوان و توضیحات هر صفحه وب سایت Title
موتورهای جستجو در سال 2013 اهمیت زیادی برای عنوان صفحات، متا تگ و توضیحات مختص همان صفحه قائل هستند. تا حد امکان سعی کنید برای صفحات مختلف، متفاوت عمل کنید. در تعداد کاراکترهای آنها هم دقت کنید که خیلی طولانی نباشند. مثلا تحقیقات ثابت کرده است که برای هر صفحه سایت، 5 کلمه کلیدی را در متا تگ قرار دهید. بنابراین ما مجبور هستیم که عنوان این صفحه را "طراحی وب سایت" کنیم. توضیحات را می توان به این شکل معرفی نمود: "قوی ترین مرکز تخصصی طراحی وب سایت" و در متاتگ هم این کلمه کلیدی را درج می کنیم.

افزایش رتبه سایت در گوگل

نام لینک URL
متاسفانه بعضی از وب سایت ها و یا CMS های آماده ضعف بزرگی دارند و امکان گذاشتن URL نیست. پس برای کلمه کلیدی "طراحی وب سایت" باید اسم URL را "website-design" یا "طراحی-وب-سایت" بگذاریم.

استفاده از لینک های داخلی Internal Link
تا به حال محتوا را نوشتید، کلمات کلیدی را در آن گذاشتید، عنوان صفحات و توضیحات را مشخص کرده اید. مرحله بعد استفاده از لینک های داخلی است. در این مرحله باید کلمات کلیدی را که در محتوای وب سایت قرار داده اید جدا کرده و به صفحات دیگر و اصلی ترین آنها را به صفحه اصلی لینک دهید. در آخرین مرحله باید کلمه "طراحی وب سایت" را به خود صفحه یا به صفحه اصلی لینک دهیم.

در کلام آخر به یاد داشته باشید سئو هارمونی است بین تمامی اجزای وب سایت که باید با هم هماهنگ باشند. در مثال بالا یاد گرفته اید که چگونه می توانید این هارمونی را در هنگام طراحی سایت خود ایجاد کرده و در کوتاه ترین زمان در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار بگیرید.

منبع : نوین مارکتینگ