wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت اهمیت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

اهمیت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

اهمیت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

آیا می دانستید بسیاری از مشتریان و البته مشتریان بالقوه شما در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و توییتر حضور دارند.

آیا می دانستید بسیاری از مشتریان و البته مشتریان بالقوه شما در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و توییتر حضور دارند؟

دلایل بسیار متعددی برای اینکه یک کسب و کار نیازمند اینگونه شبکه های اجتماعی دارد می باشد. آمارها نشان داده است که بالای سه میلیون کاربر هر روزه وقت هرچند کمی را در فیس بوک می گذرانند. حال اگر تجارت شما دارای یک صفجه در شبکه های اجتماعی باشد به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به شیوه درست برای آنها معرفی کنید. موارد دیگری را در ادامه برای اهمیت این موضوع بیان می کنیم:

55 دقیقه: بر طبق محاسبات فیس بوک، این زمانی است که هر کاربری در فیس بوک وقت خود را خرج می کند. زمان و فرصت زیادی است که در این شکاف از طریق بازاریابی در فیس بوک توجه آنها را جلب کنید.

صفحات فیس بوک: این صفحات به شما اجازه خواهد داد که همانند وب سایت به راحتی بتوانید محصولات و خدمات خود را تقسیم بندی کرده و با استفاده از جذب طرفدار آنها را درگیر محصولات و خدمات کنید.

افزایش سئو: چه کسی مزایای یک بازاریابی آنلاین برای کمک به بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجو را دوست ندارد؟ ایجاد یک صفحه فیس بوک روی بهینه سازی وب سایت تاثیر بسزایی دارد. اگر در صفحه فیس بوک خود از محتواهای قوی و بر اساس استانداردهای سئو استفاده کنید، رنک خیلی خوبی در نتایج بالای موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد.

جستجوی زمان واقعی: اگر شما محتوای ایجاد شده را در دسترس مخاطبان خود بگذارید، صفحه فیس بوک با جستجوی مرتبط کلمات کلیدی در صفحات برتر نتایج جستجو خواهد آمد. به یاد داشته باشید یکی از مهمترین پارامترها در سئو 2013 زمان ماندن مخاطبان در صفحات وب سایت می باشد. شبکه های اجتماعی این امکان را مهیا می سازند که کاربران را در وب سایت حفظ کنید.

اهمیت لایک در شبکه های اجتماعی: میانگین دوستان هر کاربر در فیس بوک حدود 130 نفر می باشد. این معنی می دهد اگر پست توسط یک نفر لایک بگیرد آنگاه 130 نفر دیگر می توانند آن پست را ببینند. در واقع می توان گفت این شکل از بازاریابی، تبلیغات از طریق دهان به دهان به صورت مجازی است.

در کلام آخر استفاده از شبکه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی رایگان برای رسیدن به مخاطبان و تحت تاثیر قراردادنشان، بهبود رنکینگ وب سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می باشد.

منبع : نوین مارکتینگ