نکاتی برای موفق شدن در تبلیغات گوگل

آنالیز کنید چه کالا و خدماتی به فروش می رسانید و برای آن ها تبلیغات کنید. محصولات خود را دسته بندی کرده و در گروه های مختلف قرار دهید. به خاطر داشته باشید گوگل تنها یکبار کلمه ای را در یک اکانت محاسبه خواهد کرد بنابراین از تکرار کلمات کلیدی خود داری کنید. کشور و زبان مقصد خود را با دقت شناسایی و قرار دهید. ابتدا آنالیز کنید بازار محصول شما در کدام کشور قرار دارد و سپس موقعیت آگهی خود را بگذارید.
- اهداف تبلیغاتی خود را شناسایی کنید : آنالیز کنید چه کالا و خدماتی به فروش می رسانید و برای آن ها تبلیغات کنید.
- سازماندهی اکانت برای اثربخشی بالاتر : محصولات خود را دسته بندی کرده و در گروه های مختلف قرار دهید. به خاطر داشته باشید گوگل تنها یکبار کلمه ای را در یک اکانت محاسبه خواهد کرد بنابراین از تکرار کلمات کلیدی خود داری کنید. کشور و زبان مقصد خود را با دقت شناسایی و قرار دهید. ابتدا آنالیز کنید بازار محصول شما در کدام کشور قرار دارد و سپس موقعیت آگهی خود را بگذارید.
- انتخاب کلمات کلیدی مربوط : کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید مهمترین رکن موفقیت تبلیغات اینترنتی شما بستگی به انتخاب کلمات کلیدی مناسب دارد زیرا سیستم گوگل ادوردز بر اساس کلمه است. کلماتی انتخاب کنید که مربوط به نوع فعالیت تجاری شما باشند و حتما پارامترهایی را رعایت کنند.
- انتخاب متن های تبلیغاتی : از متن هایی برای تبلیغات خود استفاده نمایید که مربوط به نوع کلمات کلیدی شما باشند . یعنی با جستجو کردن کلمات شما توسط کاربران ، آنها انتظار نتایجی را داشته باشند که قبلا بودند . با این کار به کاربران اینترنتی کمک خواهید کرد که خدمات شما را پیدا و وارد وب سایت شما شوند. به عبارت ساده تر متنی را بگذارید که کلیک شود بنابراین متن خود را جذاب جلوه دهید.
- بهینه سازی وب سایت : صفحات وب سایت خود را با زیبایی طراحی کنید تا مخاطبان جذب وب سایت شما شوند. در طراحی سایت کالاها یا خدمات خود را با توضیحات کامل جدا کرده و در وب سایت خود گذاشته تا باعث سردرگمی مخاطبان خود نشوید.
- بازنگری و اصلاح تبلیغات خود : بعد از مدتی با استفاده از نرم افزارهای آمارگیری مانند گوگل آنالیز، ببینید تا چه حد به فروش خود کمک کرده اید، کلمات نامربوط را حذف کنید و به ساختارهای بالا دوباره بپردازید.