wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت فرمول های مشترک در پیش بینی آینده سئو

فرمول های مشترک در پیش بینی آینده سئو

فرمول های مشترک در پیش بینی آینده سئو

هدف اصلی همه موتورهای جستجو افزایش درآمد می باشد. به یاد داشته باشید آنها به وظایفشان می پردازند و می دانند که بهترین روش برای در صدر گذاشتن شما، توجه بهتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان است. براساس گوگل، اگر محتویاتی برای مردم تهیه می کنید؛ لذا خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری کنند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. چیزی که واضح می باشد این است که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کننده گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد.

هدف اصلی همه موتورهای جستجو افزایش درآمد می باشد. به یاد داشته باشید آنها به وظایفشان می پردازند و می دانند که بهترین روش برای در صدر گذاشتن شما، توجه بهتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان است.

براساس گوگل، اگر محتویاتی برای مردم تهیه می کنید؛ لذا خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری کنند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. چیزی که واضح می باشد این است که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کننده گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد.

1. زمان مصرفی

اگر گوگل به مردم قدرت رای دهی دهد تا در رتبه بندی محتوا در SERPS تصمیم بگیرند، آنگاه "زمان مصرفی" بزرگترین سیگنال برای موتورهای جستجو در رتبه بندی وب سایت خواهد بود. همه می دانند که لینک ها از موارد رایج در سایت است. اما به تدریج، الگوریتم موتور جستجوی گوگل از لینک ها جدا شدند و بر موارد استفاده سایت و تعامل با مردم با محتویات خود تمرکز کرده اند.

بنابراین به یاد داشته باشید که آمادگی دیدن زمان مصرفی به عنوان سیگنال رتبه بندی موتورهای جستجو برای محتوا در آینده است. هر قدر محتوای شما ضروری تر باشد، زمان مصرفی برای وب گردها بیشتر خواهد بود و رتبه بندی بالاتری در نتایج جستجو به دست می آید.

این الگوریتم موتورهای جستجو کاملاً براساس تجربه بهتر استفاده کننده می باشد. در این جا مشتری ها تصمیم می گیرند که کدام سایت ها باید رتبه بندی بالاتری در گوگل کسب کنند.

2. سیگنال اجتماعی

آیا فکر می کنید بازاریابی در شبکه های اجتماعی کاهش یافته است؟ خیر! این سوال تعصبی است. زیرا از چند سال قبل متخصصین فکر می کرده اند که رسانه های اجتماعی به بالاترین نقطه خود رسیده و حالا به تدریج به سمت فازهای کاهشی پیش می رود.

در حقیقت مشاهده می کنیم، تمام سایت های سایت های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و گوگل پلاس ماهانه میلیون ها نفر استفاده کننده را به خود اضافه می کبند. بدون شک، آنها در حال رشد هستند و حداقل 4 الی 5 سال دیگر نیز رشد خواهند یافت. به همین منوال توئیتر و گوگل پلاس نیز با کمک مردم در مورد سرنوشت محتویات شما تصمیم خواهند گرفت. علاوه بر این، تأثیر شما بر دوره رسانه های اجتماعی نیز بسیار اهمیت خواهد داشت. اگر دوستان و دنبال کنندگان شما افرادی مشهور یا تاثیرگذاران اجتماعی باشند یا طرفداران بزرگی داشته باشید که سایت های اجتماعی که در صدر هستند را دنبال کنند؛ آنگاه اینها به نفع شما می باشد.

3. رتبه نویسنده

به حرف هایمان توجه کنید، رتبه نویسنده گوگل مورد بزرگ دیگری در رتبه بندی سئو می باشد و بر آینده SEO به طور چشمگیری تأثیر می گذارد. زمینه حالا چیده شده است. با خروج از نویسندگی گوگل (پیوند بین پروفایل گوگل پلاس و محتویات شما در SERPs) تلاش برای کیفیت نویسندگان شروع می شود. هنگامی که گوگل داده های کافی در مورد محتویات بالای ایجادکنندگان و نویسندگان جمع نمود؛ رتبه نویسنده را سیگنال موتور جستجو معرفی خواهد نمود.

هنگامی که مردم چیزی را در گوگل جستجو می کنند؛ محتویات نویسندگان مورد علاقشان که رتبه بالاتری در نتایج جستجو دارند را مشاهده خواهد کرد. این مسئله جایگزین رتبه صفحه سنتی و قدیمی برای رتبه بندی محتوا نخواهد شد. در عوض، رتبه نویسنده تکمیل کننده رتبه صفحه برای ارتقای محتوا در نتایج جستجو خواهد بود.

عوامل موثر بر رتبه نویسنده: ثبت نظرهای مشترک +1، نظرات در مورد پست و تعامل شما با نظر دهنده ها، ثبت نظر های متداول، سطح مشغولیت گوگل +، رتبه بندی صفحه سایت و مدیریت سایت می باشد.

تهدیدات گسترده در رتبه بندی نویسنده شما:

    ثبت نظر های مهمان ها با استفاده از جوامع بلاگ های مهمان. یعنی جایی که تنها هدف سایت ارتقای ثبت نظرهای مهمان می باشد.
    ارتقا دهی محتوا در بلاگ ها.
    مورد های کلید واژه ای، اشتباهات گرامری و مقالات در گردش مسلماً رتبه نویسندگی شما را تخریب می کند.

آن روز خیلی دور نیست. شاید فردا یا بعد از شش ماه. اما گوگل به شدت تلاش می کند تا رتبه نویسنده را به عنوان سیگنال رتبه بندی به منظور ارائه محتوای بهتر به استفاده کنندگان اضافه نماید.

4. قصد

گوگل نهایت تلاش خود را در تعیین قصد استفاده کنندگان انجام می دهد تا به آنها محتوای بهتری را ارائه دهد. این مسئله تا حدی نیز موفق بوده است.

اکنون زمان آن رسیده است تا قصد نویسنده از الگوریتم موتورهای جستجو را با محتوای رتبه در نتایج جستجو متصل کنیم.

پس واقعاً مقصود نویسنده چیست؟ سطح صداقت و ارادت است که با آن محتوای خود را تولید می نمایید. شما چه مقدار اطلاعات را با خوانندگان خود به وضوح تقسیم می کنید و با دیگر سایت به عنوان منبع متصل می باشید. محتوای ضروری تر، بازتر و دارای تحلیل های عمیق تر رتبه بندی بالاتری نیز خواهد داشت. محتوای ایجاد شده با تنها قصد ترافیک با به کارگیری تاکتیک های سئو ارزان تنزل رتبه خواهد یافت.

البته یکی کردن قصد نویسنده با الگوریتم SE برای گوگل چالش است. اما دیر یا زود، این امر اتفاق می افتد. هنگامی که این مسئله اتفاق می افتد، میلیارد ها سایت همانطور که از پاندا و پنگوئن رنج بردند، رنج خواهند برد.

5. رکورد جزایی

جالب به نظر می رسد. اما حقیقتی در آینده سئو خواهد بود.

گوگل تمام رکورد های جزایی سایت را در هنگام بررسی محتوای شما در رتبه بندی به کار خواهد گرفت. مانند تقاضای DMCA، مجازات پاندای گوگل، مجازات پنگوئن گوگل و هر فعالیت اسپم دار آنلاین. در آینده جایی برای پنهان کردن جرایم وجود ندارد.

6. مجازات های بهینه سازی سایت بیش از حد

این مسئله در مورد مجازاتی که اتفاق می افتد صحبت می کند. مجازات بهینه سازی وب سایت بیش از حد شایع تر از آن است که شما فکرش را می کنید.

سازنده سایت های اینترنتی و متخصصین سئو محتوای خود را مطلوب سازی بیش از حد می سازند تا به رتبه بندی بالاتری دست یابند. از دیدگاه گوگل هر چیزی که اگوریتم جستجو را فریب دهد مجازات پذیر است.

از موارد مطلوب سازی بیش از حد می توان از تکرار و استفاده بیش از حد کلید واژه هایِ هدف دار در URL ، تگ های اچ1 و اچ 2 سرمقاله ها، تکرار کلید واژه های در توضیحات که در SERPs نشان داده خواهد شد.

در حقیقت تمام تاکتیک های در صفحه سئو را که شما در مطلوب سازی محتوای خود در رتبه بندی بهتر به کار می گیرید را شامل می شود. همانطور که زیاده روی در هر چیز همیشه بد است؛ زیاده روی در سئو نیز همیشه ناپسند می باشد.

کلام آخر: محتوا را برای مردم تهیه کنید و نه برای موتورهای جستجو. بگذارید مردم محتوای شما را به جای خودتان تحت سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو) قرار دهند. کاری کنید که محتوای ضروری نه تنها متوجه گرایش های حاضر باشد بلکه نگاهی نیز به آینده سئو داشته باشد.

منبع : نوین مارکتینگ