
روش های جذابیت سایت برای موتورهای جستجو
هرچند روش های زیاد و البته متفاوتی برای جذب موتورهای جستجو به یک وب سایت وجود دارد ولی بر طبق تجربه ما بهترین روش هایی که باعث می شوند موتورهای جستجو، وب سایت را دوست داشته باشند.

هرچند روش های زیاد و البته متفاوتی برای جذب موتورهای جستجو به یک وب سایت وجود دارد ولی بر طبق تجربه ما بهترین روش هایی که باعث می شوند موتورهای جستجو، وب سایت را دوست داشته باشند.

در دنیای وب هزاران فرمت موجود است که تنها تعداد کمی از آنها را مرورگرها پشتیبانی می کنند. قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع فرمت های گرافیکی بپردازیم. فرمت هایی که برای طراحی موجود است و چه زمانی برای استفاده ی آنها مناسب است. فرمت هایی که بیشتر مرورگرهای وب آن را پشتیبانی می کنند عبارتند از GIF, JPEG, PNG و تصاویر وکتور است. برخی از ویژگی های فایل های گرافیکی عبارتند از: شفافیت، فشرده سازی، انیمیشن و پیشروی

مرغ مگس خوار الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی به الگوریتم های جستجو اضافه شده است. مرغ مگس خوار یا Hummingbird بر خلاف الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست بلکه بر روی بهینه سازی پرس و جوهای کاربران کار میکند.

واقعیت است که تعدادی از وبمسترها و متخصصین سئو ، خارج از مسیر عملیات بهینه سازی سایت را انجام می دهند. سئو هنگامی که بدون نتیجه باشد و زمان، انرژی و هزینه را از دست بدهد بدون معنی خواهد بود. از اهداف سئو باید نرخ تبدیل کاربران به مشتریان، درگیری مشتریان، آگاهی از برند و بازگشت سرمایه باشد. سئو افزایش رتبه الکسا و یا پیج رنک گوگل نیست. آیا شما فکر می کنید کاربران درون سایت صرفا به دلیل رنک بالای الکسا و پیج رنک گوگل وب سایت عملیات خرید را انجام خواهند داد؟

مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساختهای فیزیکی هستند که از طریق آنها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها میتوانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکههای خود مبادله کنند. مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساختهای فیزیکی هستند که از طریق آنها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها میتوانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکههای خود مبادله کرده و از این طریق ضن ارتقای کیفیت سرویسهای مختلف خود باعث کاهش هزینهها و مدیریت هر چه بهتر توزیع محتوای داخلی شوند.

هر وبمستری می داند که چقدر گوگل پاندا در زمینه محتواهای تکراری بی رحم می باشد. از وقتی که الگوریتم گوگل پاندا در فوریه سال 2011 معرفی گردید، هزاران وب سایت به دلیل داشتن محتوای تکرای و کیفیت پایین محتواهایشان مورد آسیب قرار می گیرند. بسیاری از سایت هایی که بوسیله پاندا تحت تاثیر قرار گرفته شده اند در معرض نابودی به طور کامل منقرض شده اند. وب سایت هایی که از الگوریتم پاندا جان سالم به در برده اند و رتیه بندی و ترافیک خود را حفظ کرده اند به طور حتم خوشبخت می باشند.

طراحی یک وب سایت با کیفیت بالا مورد تقاضای همه می باشد، اما حقیقت این است که در کنار طراحی سایت با کیفیت بالا، سرعت و لود وب سایت عامل بسیار مهمی می باشد. گوگل بارها اعلام کرده است که لود تایم یکی از سه عنصر مهم در بهینه سازی سایت محسوب می شود. بر حسب تجربه چند ساله کار برای هزاران وب سایت من عقیده دارم مهمترین عامل در طراحی سایت ، لود تایم آن می باشد چرا که در سراسر دنیا هیچ کسی وقت خود را برای دیر باز کردن وب سایت شما نخواهد گذاشت. اگر سرعت وب سایت کند باشد بینندگان به سایت مشابه و البته رقیب رفته تا بتوانند به نیازهای خود جواب بدهند.

به عنوان یک وب مستر، شما بهتر است اثر یک دامین پارک جدید خریداری شده را روی سئو وب سایت در موتورهای جستجو بدانید. برای کمک به وبمسترها، Matt Cutts رئیس تیم اسپم گوگل در مورد وب سایت های پارک دامین شده و اینکه چگونه گوگل دامین های پارک شده را تهدید به اخراج از نتایج جستجو می کند صحبت کرده است.

بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال های اخیر تغییر داده اند. بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید، نتایج کمپین بازاریابی اینترنتی فوری هستند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا ارزیابی بهتری روی عوامل موفقیت کمپین داشته باشید. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شما باید رازهای اصلی از آن را بدانید. این رازها می تواند به شما اجازه دهد تا موفقیت نهایی را در پیدا کردن مخاطبان واقعی به درستی بشناسید، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید و مصرف کننده نهایی را هدایت به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

هدف اصلی همه موتورهای جستجو افزایش درآمد می باشد. به یاد داشته باشید آنها به وظایفشان می پردازند و می دانند که بهترین روش برای در صدر گذاشتن شما، توجه بهتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان است. براساس گوگل، اگر محتویاتی برای مردم تهیه می کنید؛ لذا خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری کنند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. چیزی که واضح می باشد این است که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کننده گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد.

بحث های شدیدی در مورد سیستم رتبه بندی الکسا برای وب سایت ها وجود دارد. برخی ها نسبت به آن اعتراض دارند چرا که علیرغم ترافیک زیاد روزانه و یک پیج رنک بالا همچنان رتبه الکسای آنها پایین می باشد. الگوریتم الکسا با وجود نواقص و اشتباهات آماری همچنان یکی از بهترین رتبه بندی های وب سایت ها می باشد و در واقع می توان گفت بهترین وب سایتی که رنکینگ سایت ها را مشخص می کند.

همان طور که در ماه های اخیر مشاهده فرموده اید، رنکینگ وب سایت ها بر مبنای کلمات کلیدی در گوگل دچار نواسان شده اند و جای ثابتی را نمی توان برای سئو سایت ها در نظر گرفت. اما این مطلب به آن معنا نیست که بهینه سازی وب سایت شما مشکل دارد بلکه گوگل در حال به روز رسانی الگوریتم های خود در مورد رنکینگ وب سایت هاست.

PHPMaker نرم افزاری کاملا جامع برای طراحی صفحات PHP از پایگاه داده است. با این نرم افزار می توانید خیلی آسان تر وب سایت هایی با زبان PHP بنویسید. از ویژگی های این نرم افزار امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و … از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

برای موفق شدن در بازاریابی اینترنتی شما باید روش های افزایش ترافیک وب سایت را یاد بگیرید. بدون در نظر گرفتن بینندگان هدف گذاری شده به سایت شانس فروش محصولات و خدمات خود در مقیاس بزرگ را از دست خواهید داد. ابزار و منابع مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد. در این مقاله ما سعی می کنیم مهمترین منابع روش های افزایش ترافیک سایت را بدون پرداخت هزینه های گزاف به شما معرفی کنیم.

شرکت یاهو اخیرا روش تبلیغات جالبی را در لینک های طبیعی که در نتایج جستجوی یاهو قرار می گیرند معرفی کرده است. در این روش شرکت ها می توانند در قسمت پایین نتایج وب سایت خود در لینک های طبیعی فرمی را اضافه کنند که باعث افزایش درگیر شدن مشتریان به وب سایت شود. یاهو در وب سایت خود آورده است : تبلیغات همانند قرار گذاشتن است. هدف باید ارتباط با مشتریان واقعی باشد و موفقیت بستگی به ارتباطات دارد. در یاهو ما می خواهیم ببینیم که آگهی دهنده ها ارتباطات قوی را بر اساس آرزوهایشان بسازند، بنابراین ما فرمت جدیدی ایجاد کردیم که نسبت به جستجوهای واقعی جذاب تر و باعث جذب مخاطبان گردد.

الگوریتم های سئو در موتورهای در حال تغییر می باشند. در دنیای سئو حیواناتی همانند پاندا و پنگوئن وجود دارند که وب سایت شما می بایست از آنها در امان باشد. بنابراین ما 5 پیشنهاد به شما در سال 2013 می دهیم که با رعایت کردن آنها می توانید از وب سایت خود محافظت کنید.

هرچند پیج رنک گوگل همانند گذشته اهمیت زیادی در الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها در صفحات اول ندارد و شما هم بارها مشاهده کرده اید که سایت هایی با پیج رنک کم بالاتر از وب سایت هایی با پیج رنک بالا قرار می گیرند اما باز بعضی از وبمستر ها نگاهی به افزایش پیج رنک وب سایت خود دارند.

وقت آن رسیده است که ذهنیت خود در مورد روش های قدیمی سئو را عوض کنیم. تاکتیک های قبلی سئو همانند تراکم روی کلمات کلیدی، ساختن بک لینک های زیاد و غیره در آینده خیلی زود دیگر کارایی نخواهد داشت. گوگل در الگوریتم های جدید خود بر روی بهترین محتوا برای کاربران تاکید کرده است. در واقع گوگل مایل هست با این روش 30 درصد ترافیکی که از موتورهای جستجوی دیگری همانند بینگ، یاهو و غیره به سمت وب سایت ها می روند را به سمت موتور جستجوی خود هدایت کند.

هرچند بعضی از شرکت ها به جای تبلیغات کلیکی از شبکه های اجتماعی، بلاگ ها، دایرکتوری ها و حتی سئو استفاده می کنند اما باز در مواقعی حتما از تبلیغات کلیکی به عنوان یک اهرم بزرگ برای متحول کردن تجارت شرکت باید استفاده شود. بدون شک همچنان تبلیغات PPC موثرترین و کم هزینه ترین تبلیغات اینترنتی می باشد.

یکی از مهمترین پارامترهای گوگل در سال 2013 برای سئو زمان مصرفی مشتری در وب سایت ما می باشد. بنابراین از همین امروز باید تلاش کنیم تا مشتری را در وب سایت خود نگه داریم تا به بالا آمدن رتبه سایت در نتایج جستجو کمک کنیم.