wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت

آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت

  :نام گروه
سورس کنترل چیست؟ SVN چیست؟

سورس کنترل چیست؟ SVN چیست؟

سرس کنترل عبارت است از سیستمی برای کنترل و پی‌گیری تغییرات واحد اطلاعاتی دخیل در ایجاد یک برنامهٔ نرم‌افزاری. واحد اطلاعاتی مزبور می‌تواند شامل فایل‌های سرس، راهنماها، میک فایل‌ها، اشیاء نرم‌افزاری و .... سرس کنترل به خصوص در جایی اهمیت پیدا می‌کند که چند برنامه‌نویس بخواهند روی منابع مشترکی کار کنند. در این صورت است که مفاهیمی همانند مقایسه، ترکیب، تداخل و ... پیش می‌آیند که سرس کنترل باید بتواند راه حل مناسبی برای هر یک ارایه دهد. امروزه معمولاً از ابزارهای نرم‌افزاری برای این کار استفاده می‌شود. با این حال هنوز هم هستند شرکتهایی که از روش‌های قدیمی مانند داشتن یک فایل متن در هر پوشه، هارد کپی و ... استفاده می‌کنند.

لینکدین (LinkedIn) چیست؟

لینکدین (LinkedIn) چیست؟

در عصر ارتباطی حال حاضر، استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی بسیار رشد داشته و تعداد کثیری از مردم جهان روی این شبکه ها ( که اکثر این شبکه وابستگی دولتی ندارند) فعال شده اند و از این شبکه ها استفاده می کنند.شبکه های اجتماعی مجازی، بهترین ابزاری است که می تواند شما را در دستیابی به اهداف حرفه ای یاری دهد. بسیاری از افراد هستند که در دنیای کسب و کار امروز در شبکه های اجتماعی مجازی به دنبال فرد متخصص یا خدمات خود هستند. ما به شما آموزش می دهیم تا چگونه پروفایل مشخصات اکانت خودتان در شبکه های اجتماعی مجازی را حرفه ای کنید تا به جذب افراد کمک کند و مورد توجه قرار بگیرید.

نکات سئو توسط مت کاتز برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

نکات سئو توسط مت کاتز برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

مت کاتز مدیر اسپم گوگل می باشد که همواره در کنفرانس های مختلف در سراسر دنیا نکاتی را در مورد افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بیان می کند اینبار در یک ویدئو آموزشی در مورد اشتباهات سئو یی که توسط وب مسترها انجام می شود نکاتی را بیان کرده است.

چگونه امتیاز سایت خودمان را در گوگل افزایش دهیم

چگونه امتیاز سایت خودمان را در گوگل افزایش دهیم

در شرایطی که میلیون ها سایت و وبلاگ در اینترنت بر سر تصاحب جایگاه بالاتر در بین نتایج جستجو گرها رقابت و مبارزه می کنند ، کسب رتبه در موتورهای جستجو کار سخت و دشواری است و کسانی در این میان توفیق به دست می آورند که بر نحوه عملکرد موتورهای جستجو آگاه باشند و خود را با اصول مورد نظر جستجو گرها سازگار کنند. معیار گوگل برای این ارزیابی یا «رنکینگ»، لینک ها، اسم ها و اعتبار شما نزد دیگر صفحات اینترنت می باشد و بر اساس نمره یا رنک(RANK)  مخاطبانتان و تعداد آنان، اهمیت شما را مشخص می کند. این ارزیابی ثابت نمی باشد، در واقع گوگل هر چند ماه یک بار در اینترنت جستجو (SURF) می کند و رنک صفحات را کم و زیاد می کند. سایت ها و وبلاگ ها پیج رنک های مختلفی دارند. معتبرترین سایت‌های اینترنتی اعم از گوگل، یاهو، بی بی سی، W3.ORG، نیویورک تایمز، MSN، بلاگر و چندین و چند سایت دولتی و غیر دولتی دیگر دارای نمره 9 یا 10 می باشند که دارنده بیشترین رنک پیج در اینترنت می باشند.

اهمیت رنگ بندی مناسب در طراحی وب سایت

اهمیت رنگ بندی مناسب در طراحی وب سایت

طراحی یک وب سایت زیبا به عناصر زیادی بستگی دارد اما در میان تمامی عناصر یکی از مهمترین عناصر انتخاب رنگ مناسب و همخوان با زمینه فعالیت وب سایت است. در صورتی که رنگ بندی مناسبی در وب سایت استفاده شده باشد شما یکی از مهمترین عناصر در جذب مخاطب برای وب سایت را با موفقیت پشت سر قرار دادید. همه مخاطبین وب سایت به رنگ بندی سایت در همان قدم اول واکنش نشان میدهند و این یک عمل غیر منتظره است. البته یکی از مسائل مهم در انتخاب رنگ وب سایت توجه به علایق مخاطبین در کشور مقصد نیز هست. یعنی ممکن است رنگ بندی سایت شما از نظر مخاطبین در یک کشور جالب باشد اما از نظر مخاطبین در کشور دیگر اصلا جذابیتی نداشته باشد.

ده نکته مهم در طراحی صفحات وب سایت مناسب

ده نکته مهم در طراحی صفحات وب سایت مناسب

برای بالا بردن ارزش یک صفحه وب سایت و اضافه کردن بازدیدکنندگان احتیاج به هیچ جادو و یا معجزه ای نیست اما مسائلی است که باید فرا بگیرید. همه طراحان وب سایت بر روی طراحی سایت با کاربری آسان و ظاهر عامه پسند تاکیید دارند اما این دو مورد در ظاهر ساده در واقع نتیجه بسیاری از راه کارها است که نتیجه آن موفقیت یک وب سایت است.

به‌روز‌رسانی و نحوه‌ طراحی سایت عامل موثر در افزایش رتبه‌ گوگل

به‌روز‌رسانی و نحوه‌ طراحی سایت عامل موثر در افزایش رتبه‌ گوگل

مدیر پیشین بازاریابی شرکت یاهو با اشاره به اهمیت سرعت بارگذاری سایت گفت: به‌روز‌رسانی و نحوه‌ طراحی سایت در افزایش رتبه‌ی گوگل تاثیر‌گذار خواهد بود. ماروین لیائو  درباره نحوه‌ی افزایش رتبه‌ی گوگل اظهار کرد: داشتن محتوای خوب در سایت به شدت برروی رتبه سایت در گوگل تاثیر می‌گذارد. پول خرج کردن روی درگاه مورد نظر و همچنین تبلیغات در سایت‌های پرمخاطب می‌تواند در افزایش رتبه گوگل کمک کند.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

وب سایت های تجارت الکترونیک ، ماهیت منحصر به فرد خود را دارند که هدایت بازدید کننده به یک کار ساده - خرید اینترنتی می باشد. یک طراح وب می بایست اصول مختلف فروش اینترنتی را در زمان طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در نظر داشته باشد. در این مقاله سعی می کنیم که نگاهی به بعضی از جنبه های مهم طراحی که باید در یک وب سایت الکترونیکی داشته باشید بیاندازیم.

طراحی وب سایت مدرن

طراحی وب سایت مدرن

ایده جدیدی در مورد طراحی وب سایت مدرن ایجاد شده است . آیا شما تا به حال وب سایت هایی با عناصر دایره ای مشاهده کرده اید؟ در ماه های اخیر ایده طراحی وب سایت با دوایر به شدت محبوب و رونق یافته است. دایره همیشه نکته مثبتی در ذهن ما ایجاد می کند. تا به حال توجه کرده اید چقدر عناصر پیرامون ما به صورت دایره می باشد و تا چه حد آنها تداعی کننده روح تازه و حس پویایی هستند؟

خدمات پاک سئو

خدمات پاک سئو

برای فهم بهتر این عبارت ابتدا نیاز است که خود سئو را بشناسیم. سئو، فرایند آوردن بیننده به سایت از نتایج موتور جست‌وجو است. حال اگر آوردن بیننده از روش‌های قانونی و اخلاقی بدست آید، این خدمت پاک است. راهکارهای قانونی و اخلاقی، رضایت مدیران سایت‌ها و ماندگاری رتبه‌ها را در پی دارد، به تولید محتوا و ارتباط بین سایت‌ها کمک می‌کند و از همه مهم‌تر درآمد مالی را بین سایت‌ها توزیع می‌کند.

طراحی سایت و طراحی پورتال داتک (پرتال)

طراحی سایت و طراحی پورتال داتک (پرتال)

تیم فنی و مدیریت پروژه شرکت طراحی پورتال داتک همواره معتقد است آگاهی داشتن کارفرمایان از مراحل طراحی پرتال می‌تواند نقش بسزایی در کارایی و سرعت مراحل طراحی و راه اندازی یک پورتال داشته باشد، همچنین می‌تواند در ایجاد رابطه ای بهتر بین کارفرما و تیم اجرایی، که نتیجه آن ایجاد راهکاری مناسب تر خواهد بود، موثر باشد. در این بخش سعی می‌شود مراحل کلی طراحی پرتال صرف نظر از نوع آن به اختصار توضیح داده شود.

چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنیم

چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنیم

انتخاب شرکت طراحی سایت اولین و مهم ترین گام در ورود به دنیای دیجیتال محسوب میشود. شرکت‌ها و کسب و کارهایی که تصمیم به ورود به دنیای دیجیتال و بطور مشخص دیجیتال مارکتینگ شده اند کاملا این نکته را میتوانند به شما گوش زد کنند که چقدر انتخاب شرکت طراحی سایت مهم است. برای انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نکات مهمی توجه نمائید. در ادامه با ما همران باشید.

طراحی سایت، تولید محتوای سایت و نگهداری وب سایت

طراحی سایت، تولید محتوای سایت و نگهداری وب سایت

طراحی حرفه ای وب سایت معمولا دارای درجه بالایی از اهمیت میباشد لذا به همان میزان نگهداری و پشتیبانی وب سایت نیز دارای اهمیت است. خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت‌ عملکردهای مختلفی را شامل میشود مانند مدیریت محتوای سایت، بروز رسانی اطلاعات محصولات یا اخبار و ... . شرکت داتک بهترین متخصصین در پشتیبانی و نهگداری وب سایت و تولید محتوا را در اختیار دارد.

بهینه سازی سایت یا سئو سایت (SEO) چیست؟

بهینه سازی سایت یا سئو سایت (SEO) چیست؟

بهینه سازی سایت یا سئو سایت این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ مانند گوگل بیشترین امتیاز و بهترین جایگاه را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند بنابر این، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه ی اول نتایج گوگل قرار گیرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی داتک (فروشگاه ساز)

طراحی فروشگاه اینترنتی داتک (فروشگاه ساز)

امروزه فروشگاه اینترنتی یکی از روش‌های درآمدزایی با کمترین هزینه است. شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی داتک جهت براورده کردن نیازهای مشتریان خود تصمیم گرفت تا یک سیستم پیشرفه، قوی و هماهنگ با سیستم مدیریت محتوای خود طراحی و پیاده سازی نماید. تیم فنی شرکت با در نظر گرفتن آخرین متودولوژی‌های فنی روز دنیا شروع به طراحی فروشگاه اینترنتی نمود. با ما همراه باشید...

طراحی سایت مدیریت محتوای داتک

طراحی سایت مدیریت محتوای داتک

پس از سالها تجربه در زمینه طراحی سایت، بر آن شدیم تا یک سیستم یکپارچه، استاندارد و با هسته‌ای مستحکم به نام سیستم مدیریت محتوای داتک (DOTECH CMS) طراحی و پیاده سازی نماییم. تیم فنی، توسعه و نگهداری داتک در تلاش بوده و هست تا با استفاده از به روزترین و پیشرفته‌ترین متودولوژی‌های طراحی سایت یک سیستم یکپارچه و منحصر بفرد با امکانات فراوان و مدیریت آسان برای شما فراهم آورد. در ادامه با ما همراه باشید...

نحوه رتبه بندی وب سایت ها در نتایج گوگل

نحوه رتبه بندی وب سایت ها در نتایج گوگل

موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت‌ها از الگوریتم های مختص خود استفاده می کنند که این الگوریتم ها محرمانه محسوب می شوند و تنها بخشی از آن ها برای ایجاد رقابت میان وب سایت‌ها اطلاع رسانی می گردد. در این مطلب به نکاتی در خصوص رتبه بندی نتایج در موتور جستجوگر گوگل پرداخته می شود که دانستن آن برای دارندگان وب سایت‌ها ضروری است. گوگل از سال ۲۰۱۲ تمامی خدمات خود را یکپارچه کرد بدین معنی که گوگل می تواند از خدمات مختلف خود برای تصمیم گیری در رتبه بندی وب سایت‌ها استفاده کند.

تفاوت الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و گوگل مرغ مگس خوار

تفاوت الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و گوگل مرغ مگس خوار

الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم گذاشته بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، روش های متقلبانه در داخل سایت مانند کلوکینگ و... را به عهده دارد و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و سایت های اقدام به خریداری لینک برای بهبود رنکینگ خود می کنند را عهده دار است. الگوریتم جدید گوگل - مرغ مگس خوار بر خلاف این دو الگوریتم یک افزونه ضد اسپم نیست بلکه افزونه ای برای تجزیه و تحلیل عباراتی است که کاربر برای جستجو وارد کرده.

تفاوت SEO و SEM در چیست؟

تفاوت SEO و SEM در چیست؟

هدف SEO اصلاح کدها و ساختار سایت برای بالا بردن شانس آن در کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو است. SEO در حقیقت پروسه ای است که کمک می کند محتوای یک سایت ساده تر، راحتتر وبه دفعات در اختیار موتورهای جستجوگر قرار گیرد. SEO اصلاح تمام کدها، حذف کدهای زاید، کاهش حجم صفحات، تنظیم چگونگی نمایش متن صفحه، نحوه لینک دادن صفحات به یکدیگر، چگالی کلمات درصفحه،مطابقت کدهای سایت با استانداردهای موجود و تمام آنچه که به خود سایت مرتبط است را به عهده می گیرد. SEM مخفف Search Engine Marketing و به معنای بازاریابی با موتورهای جستجوگر است. SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقف SEO بخشی از SEM است.

امن‌کردن ‌سایت کار دشواری که باید انجام شود

امن‌کردن ‌سایت کار دشواری که باید انجام شود

در سال ۲۰۰۶ اعضای یکی از گروه‌های مجرمانه فروشگاه‌های آنلاین شرکت‌هایی نظیر 7-Eleven، Hannaford Brothers و چندین خرده‌فروشی دیگر را هک کردند. هدف آن‌ها پیدا‌کردن رخنه‌ای بود که به حلقه کلاه‌برداری کارت‌های خریدشان امکان جمع‌آوری اطلاعات کافی برای انجام یک کلاه‌برداری بزرگ را بدهد. در روزهای آغازین آن سال، به‌لطف هکرهای روسی که در میان آژانس‌های امنیتی به هکر ۱ و هکر ۲ مشهور بودند، آن‌ها دستبرد به خزانه اصلی را انجام دادند.